Tema: Re: modulinis namas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-25 15:45:07
> [...]
> sugalvoja, kad architektai visi loxai - aš pats geriau žinau kaip turi
> viskas būt, ir pasistato sau namą? Sumoj gaunasi skirtingi grindų
> lygiai, laiptai be tarpinių aikštelių, be aikštelių ties durimis -
> atsidaręs iškart turi lipt laiptais, ar spyną rakint dar stovėdamas
> laiptuose, jau nekalbant apie išplanavimo perliukus arba fasadų "grožį"
> su nesuderintais langais, belenkokių kampų kraigais ir t.t. Praktiškai
> bet kam iš pašalies žiūrint tokie namai atrodo kaip minimum klaikiai, o
> vat savininkai galvoja, kad tai šedevrai. Lygiai kaip ir tu, Vidai,

O tai kas tau blogai? Tu uz tai sumokejai is savo kisenes? Manai, kad
turi teise tvarkyti zmoniu asmenini gyvenima? Visas Vilniaus senamiestis
butent taip pastatytas.

> galvoji, kad kpd objektai yra visiška nesąmonė ir reikia leist keist
> viską kaip tik savininkams ant seilės užplauks.

Tik ka kalbejai apie Gedimino pili, o cia jau apie savininkus. Ir tuo
paciu isivaizduoji, kad KPD Gedimino pilies savininkai.\

Iki Stalino biurokratai irgi buvo prisigalvoje taisykliu pagal kurias ir
patys negalejo gyventi. Stalinas tokiems greitai surado vaistu: troike,
siena, kulka i kakta.