Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: Gintas
Data: 2009-01-29 18:49:55
Tik alksniu? Nori pasakyt, tos pokraigeje sukrautos pliausku stirtos buvo issimtinai vien alksnio? Tipo, parsitempe kokio kito medzio-ji ismesdavo arba tvora statydavo? Nes, juk siukstu -negerai imest i pakura :) Nors uzmusk-eidavau vaikas budamas parnesti tu malku, nepamenu tokio nurodymo, kad imciau vien alksnio, o kad rietuveje budavo visokio-tai jau tikrai. Ka rasdavo degancio-ta ir skaldydavo. Galiu tik daryt prielaida, kad kai rukydavo,  imdavo butent tuos alksnius, bet ir tai-nes sakau, kabodavo tie kumpiai tame kamine, tarsi spintuteje-neskubedavo isimti. Abejotina, kad ilga laika, i ta pakura niekas apart alksnio nepatekdavo.