Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: SK
Data: 2009-01-26 09:42:16
>  Mano kaime mesa rukoma atskirame namuke, kurio
> matmenys ir forma lygiai kaip tupyklos :), tik durys apacioje
> turi dar dureles pakurstymui/ pjuvenu uzmetimui.
>  Jei rukoma karstu budu, ugnis kuriama tiesiai ant grindu.
> jEI SALTU - per metra nuo rukyklos israusiama duobe - ugniakuras.
> Nuo jos iki rukyklos suformuojamas arba israusiamas dumu kanalas.
>  Pramonines rukyklos veikia visai kitaip, bet rezultatai dziugina
> maziau .
Butent - kur nors ant nedidelio kalniuko ar slaito pastatai
"tupykla"/deze/backa, priklausomai nuo norimo rukyti gaminiu skaiciaus, o
siek tiek apacioje, kad dumai sklistu i virsu ir spetu atsalti - ugniakuras.
Toliau jau kokiom malkom ar pan kurenti - reiktu pasirankioti info. Gal ir
kokio dieduko kaime paklausineti....