Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: Gintas
Data: 2009-01-29 11:33:51
Na, uosiu pliausku nupirkta trims sezonams i prieki. Ar uosis tinkamas? Aplamai, kas yra perkama kurenimui? Neteko pastebet, kad kas spygli pirktu tam tikslui. O gal berzas netinkamas? Aplamai-netvirtinsiu kad zinau tiksliai, bet isties netikiu, kad zemaitijos ar suvalkijos valstietis butu savo srebalo virimui rinkes kazkokias KOLEKCINES pliauskas, o kad ruke tas mesas, virdami bulviene ir sildydami troba -TAI FAKTAS. Gavosi kiek bevaise diskusija-man man siaip kniedejo suzinot, kas trukdo dabar taip daryt? a) Pliuskos-manyciau tokios pat , kaip ir pries 50m b) siaip laikais populiarus ideklai-tam tikrai ne kliutis c) minusas-ne madinga? d) pliusas-sudegindamas pliauska ( kuri siaip jau kainuoja)-isnaudotum ne tik is jos gaunama siluma, bet ir atvesusi duma.

Na, dar aisku-reikalingas atitinkamas projektas. O jei taip kokia papildoma buda ant plokscio stogo? :))))))))))