Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: bzik
Data: 2009-01-26 13:45:13
gal as be fantazijos, bet nelabai isivaizuoju kurioje kamino vietoje ir kaip
ta rukykla padaryt. Rumsiskiu pastatus apejes, kaip buvo daroma zinau. Tik
su siuolaikine buitim man tai nesuderinama. O jei daryt nuo-iki, tai reikia
kamino apacioj lipdyt maza patalpele, kurioje butu ne tik rukoma, bet ir
saugomi rukyti gaminiai. O zinant, kad tokia rukykla bus pasinaudota kelis
kartus (nebent esi fanatas ir rukysi kelis kartus metuose), tai daugiau
vargo nei naudos. Ir kad procesas vyktu kaip tu tikiesi (savaitemis), reikia
labai salto (knygos mini keliolikos laipsniu), lengvo dumo.
Kiek prisimenu, rukymas yra nuolatinis procesas. Jei pradejus rukyt, po
pusdienio dumas dingdavo, mesos atvesdavo, slapdavo ir vel uzkurus
pasidengdavo suodziu sluoksniu. Jei per karsta - skiriasi riebalai. Todel
kaime uzkurdavo peciu anksti ryte ir laikydavo nuolatini dumijima iki velaus
vakaro. Kiek pamenu per 2 dienas lasiniai ir desros isrukdavo.