Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: Gintas
Data: 2009-01-29 12:40:19
Per savaitgali, kiaules kojos neisrukysi, ypac jei norisi saltai rukytos, kietos mesos. Kaip jau minejau-bobute ivilkdavo visa kiaules koja medziaga ir jinai kabodavo kamine velniai zino kiek......O siaip-aisku-nusipirkti chemiskai, pagreitintomis technologijomis apdorota , ala rukyta mesa kokiame Rimi -aisku paprasciau.  Tik nesitikek, kad ta mesa issilaikytu kokioje kelioneje ilgesni laika...........