Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: Gedas B
Data: 2009-01-27 08:00:34
NU kamino paskirtis yra kuo greiciau su geresne trauka pasalinti dumus is
peciaus.
O rukyklos paskirtis tuos dumus sulaikyti rukykloje kuo ilgiau...
Nu ka as zinau, bet tikrai niekada nedaryciau kamine rukyklos., nebent jau
visai nebera kur, nes
Rukykla turi buti lengvai prieinama. Dabar uosvijoj kai reikia sukabinti
100kg desru, kindziuliu, sprandiniu - tikrai nera lengva tai sukilnoti ir
sudeti kad butu tarpai. Nu nebent tu po sasiska kabinsi ir isimdinesi...
Garantuotai toj vietoj apruks (kur dureles). Nu nebent tu uzgesinsi peciu ir
tada nukabinesi...
Visas sukabintas maistas tikrai pablogins trauka kamine, vadinasi labai
ziema nepasinaudosi nes traukos reikia,, velgi nebent po 1 sasiska kabinsi.

Nu mano uosvis is tarybines gazirovkes dezes pasidare rukykla, tai sukabinam
ten desras ir per 2 dienas ir sunaudojus 2 glebius malku viskas issirukoma.
Nematau prasmes investuoti i kamino perdaryma, kai garantuotai taip pat
patogiai ir pigiai nesigaus.

As tikrai mieliau statyciau kur nors atskirai nuo pastato rukykla...
..