Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: bzik
Data: 2009-01-29 12:15:48
siaip normaliam 2-3 d. rukymui visuotinai pripazintas alksnis. Gal galima
panaudot kitus lapuocius, bet savoj aplinkoj nesu to mates. Ko gero is
principo skiriasi koncentruotas trumpalaikis rukymas nuo ilgalaikes
fermentacijos kazkokiuose dumuose ir garuose. Nes pirmu atveju pradzioj
ivyksta produktu ikaitinimas, o tada duodama daug dumo. Antru ko gero mesa
daugiau fermentuojasi ir bresta, nei rukoma.

Dabar to daryt niekas netrukdo. Naujai statomam namui nebent priesgaisrine
apsauga ir konstruktoriai. Jei kazka modifikuoji, tai tik sava rizika.
a) taip
b) taip, bet atsiranda konstrukciniai sprendimai, kuriu realizavimas nebus
pigus. Teoriskai imanomu variantu matau auksciau mineta Suvalkijos rukykla,
kai dalis dumu nukreipiama i salia kamino esancia deze. Kiek teko susidurt,
medineje rukykloje rezultatai buna geresni, nei murinej ar metalinej.
Kazkaip sunkiai isivaizduoju dumijancia deze pastogej :)
c) ne tiek nemadinga, kiek sudetinga - paprasciau nusipirkt. Kazkada visi
vire uogienes, kepe pyragus namie. Dabar tai daro tik savo sveikata
besirupinantys ir megstantys stovet prie puodu. Tarp issilavinusiu zmoniu
toks poziuris populiareja. Bet tuo paciu skleidziama info, kad rukytoj mesoj
veisiasi kancerogenai, riebalai gadina kraujagysles ir t.t., kas
priestarauja sveikai gyvensenai.
d) taip, jei uosio dumas duoda tinkama skonini rezultata ir dumo
koncentracija, karstis tinkami

asmeniskai as tokiam sprendimui neturiu galimybiu, o ir nematau ekonomines
naudos. Man, kai pribresiu, paprasciau sodyboj susikalt sikinyko tipo budele
ir per savaitgali turet rezultata