Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: Gintas
Data: 2009-01-26 11:35:49
Na, nezinau kaip tas siuolaikinis pasaulis ir dabartines malkos, bet va pas mano bobute (zemaitijoje) kurendavosi krosnis, kurios kaminas, ant perdangos (grycioje tarp stogo ir lubu) buvo 80 ant 80cm (vidus) Buvo padarytos nemazos dureles, ten susikabindavo kumpiai, desros ir niekas nesukdavo galvos, nei kaip specialiai kurenti, nei spec . kokias malkas i krosni kisti.  Neskubant issirukydavo ......Kodel dabar kazko panasau negaletu buti? Malkos , kaip sakiau, geros i katila kisamos. Jokio skirtumo nematau su bobutes krosnimi, tik , kad krosnis metaline. Aisku dabar jau velu, bet negi niekas nera bandes tokio varianto? Asku , ant dujinio katilo sis bajeris nelimpa :)))))))))