Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: Gintas
Data: 2009-01-28 23:23:45
Va, va-ir as ta akcentuoju, kad kurenant peciu kilmingomis malkomis, mesa gali buti ten SAVAITEMIS, ko nelabai padarysi isirenges atskira rukykla. O kad budavo tos rukyklos kaminuose ir  puikiai funkcionuodavo-tai cia faktas, nesuprantu, ko cia gincas vyksta.  Sutinku-palepes budavo negyvenamos. Kalbos apie kazkoki sudetinga sukabinima irgi nedaug ko vertos-nesiruosiu padaryt tai verslu ir kabinet po 100 kg, kai kad cia uzsimine. O dumas-tinkamai irangtame kamine , iseina saltas-antraip tai labai neekonomiska krosnis. Tad regis-kodel niekas nepanaudoja (taip kaip anksciau) tu iseinanciu saltu dumu? Atskira rukykla, jos kurenimas istisas savaites, norint mesa pavytinti , o ne iskaitinti, jos prieziura, vieta sklype,  malkos-juk visa tai finansine nasta?