Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: a
Data: 2009-01-29 16:40:57
It happens that Gintas formulated :
> Na, uosiu pliausku nupirkta trims sezonams i prieki. Ar uosis tinkamas?
> Aplamai, kas yra perkama kurenimui? Neteko pastebet, kad kas spygli pirktu
> tam tikslui. O gal berzas netinkamas? Aplamai-netvirtinsiu kad zinau
> tiksliai, bet isties netikiu, kad zemaitijos ar suvalkijos valstietis butu
> savo srebalo virimui rinkes kazkokias KOLEKCINES pliauskas, o kad ruke tas
> mesas, virdami bulviene ir sildydami troba -TAI FAKTAS.

apie tai, kad tai zmones dare, man pasakot nereikia, nes pas mociute
kaime daug kur taip padaryta budavo. ir viskas budavo OK, nes kurendavo
tik alksiu...

ir dar del kurenimo - gerai jei tau iseina vien uosiu ar azuolu kurent,
tuo tarpu kokiuose prienuose dauguma kurena pusim, beja berzas rukymui
irgi netinka.

klausi kas trukdo taip dabar daryt? niekas, daryk... jei viska padarysi
teisingai tai ir gausis gerai. bet jei "berukindamas" pakursi berzu,
tai paskui neverk kad sugadinai mesa...