Tema: Re: Mesos rukykla-kaip?
Autorius: Gintas
Data: 2009-01-26 16:06:53
Na, as nezinau, kiek laipsniu tas dumas islenda dabar is dabartinio namo kamino, bet kad krosnis kurensi ziema istisa para (tegu ir nedideliu galingumu) -tai kaip ir pliusas? Tai kas cia nesiderina? Juk logiskai galvojant-kam statyt dar viena krosni, vamzdi, backa, degint malkas, papildomnai triust, kai ziema galetum ta padaryt ant tu paciu dumu, kuriuos ziema leidi per namo kamina? O i kumpius kiaule konvertuoti ir reikia ziema :)