Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: Waldemar Adamkiewicz
Data: 2009-01-16 13:21:35
"pilna darbo diena" nebuvo pasakyta, o jeigu taip linksti prie grieztos
apskaitos tai galima teigti kad dirbant pilna diena uztruktum ne 3 metus o
pusantru, ir tt zozdiu liekam prie 100k i metus

beja jis dirba kitur, tik turi dauk laisvo laiko, nes kitur dirba irgi savo
malonumui.

o kaina tikrai zenkliai skiriasi kai samdai brigada ir kai pats viskuo
pasirupini ir pasisamdai kelis studentus su siupeliais.
Tik pradejas statyti tai supratau (anksciau su statybom buvau susidures iki
2004 tai buvo kiti laikai) - namo pamatai samdant betonuotojus 30k+- keli
tukst. man gavosi 5.