Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: siaip
Data: 2009-01-15 20:51:10
"eimaz" <eimaz@nomail.lt> wrote in message
news:gknvm1$o56$1@trimpas.omnitel.net...
| kaip paziuresi i ta suma aisku. jei sklypa turi nusipirkes is anksciau
| pigiau, ar paliko kokia mociute koki sodo sklypeli, tai jau geriau
statytis
| nama uz ~600k lt, nei listi i buta uz kokius 400-500k lt.

sutinku. butas yra blogis. Na bent jau as neisivaizduoju saves bute. Gal
todel kad uzaugau individualiame name :)

| del namo projekto kiekvieno skonis aisku. man 2 aukstas name bei laiptai
ir
| padaro statini namu, o ne is dalies butu :)

na cia galima diskutuoti.. Bet kiek esu mates tu naujos statybos kotedzu
kvartalu, kad ir Bendoreliai ir pan. tai ten dominuoja man rodos tokie vieno
auksto su mansarda.. Aisku, yra graziu ir 2 aukstu.. cia jau nuo architekto
priklauso..