Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-16 09:50:52
Na as prisimenu, kad dar pries parsidedant NT brangimui, kad dar tik pradejo zmones mastyti apie namu statyba, pradejo remontus darytis. Tai budavo skaiciuojama 1000 lt/kv.m dezute ir 1000 lt/kv.m vidaus iranga. Tuo metu dariausi dalies butu remonta (virtuve ir bendro kambario) tai man taip ir gavosi, gal net truputi virs 1000 lt/kv.m vidaus irengimo.

Manau, kad ir dabar panasiai turetu buti na sakykime 2500 lt/kv.m be baldu. Butu imanoma tilpti. Zinoma be sklypo sumos. Arba galima pasiziureti kokiu pigesniu variantu, karkasinio namo, skydinio, medinuko kokio paprastesnio. Arba savo darbo daugiau idejus turetum sutaupyti. Statyti galima pradziai mazesni su perspyektyva prilipdyti ateityje.

T:)