Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-16 09:02:44
Zinai idai, kai as pasiziuriu kiek isleidau ir pasiziuriu, kad pas mane nera jokios prabangos. Tai man atrodo kad geriausias variantas yra perki ta kilnojama nameli ant ratu stati savo sklype, apklai karkasu, prikisi vatos i ji ant virsaus plastikinem dailylentem. Tai gautusi namas uz 100 klt :)
Bet paskui supranti, kad juk turetu visteik buti kazkur skirtumas :) Na arba dar variantas, kazkada cia buvo ideti mediniu vasarnamiu nuorodos, tai imi pora didesniu, suglaudi juos sonu,papildomai apsiltini 10 cm rastukus kokia ekovata ar akmens vata. Ir turi namuka uz 200 klt su visa vidaus iranga :)

T:)