Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-16 12:27:24
a, nu tai taip ir sakyk - kosmetinis remontas ir langu keitimas.
Jei atmestumem langus is palyginimo, nes jie labai gali skirtis (pvz pas mane bute langu plotas virs 18 kv.m), tai lieka 5 klt. Jei skaiciuojama namo/buto irengima tai yra tas pats kas kapitalinis remontas. Tad skaiciuokime pvz vien santechnikos mazga:
1. vonia 500 lt (nepamirstam, kad jai reikia ir sifono ir dar kokios kanaliekos pajungimo)
2. Kriaukle 100 lt
3. Spinetele po kriaukle 300 lt
4. Maisytuvas voniai ir kriaukliai 200 lt
5. veidrodis, lentyneles, sveistuvai ir kitos smulkmenos 200 lt
6. sikinikas 600 lt
7. gyvatukas 300 lt
8. grindu plytles (pvz 4 kv.m) po 30 lt - 120 lt
9. Sienu plyteles po 20 lt 20 kv.m - 400 lt
10. Klijai plyteliu pvz 5 maisai po 25 lt - 125 lt
11. Durys i toleta 300 lt
Viso 3145 lt
papildomos islaidos 10 proc 314 lt
Viso medziagos apie 3500 lt :)

Grindys tarkima 45 kv.m neisivaiduoju uz kiek galima gauti, bet tarkime laminatas po 20 lt - 900 lt, dar reikia prideti paklota ir plintusus. manau bus 1500. Bet cia be pagrindo ruosimo, gali reikti betonuoti islyginamaji ar deti lages. Manau viso saviaina grindu gautusi apie 50-80 lt/m be didesniu issikalinejimu, renkantis vidutines medziagas. Tai viso  2200-3600 lt

Toliau sienu glaistymas ir dazymas - manau koks 1000 lt
Durys faneruotos 300 lt*3 - 900 lt
Lauko durys - 1000 lt
 Na ir gaunasi man jau beveik 10 klt. Atsizvelgiant kad eigoje samata dazniausiai tik auga, ir kad dar neitraukta kitu darbu (elektros, apsaugos instaliacija, sienu lyginimas, pertvaru darymas, lubu gipso sukimas ir pan), nes neaisku ar jie bus butini, tai galiu drasiai sakyti samata reiktu didinti kokiais 50 proc :) Kas jau ir sudarytu 300 lt/kv.m Bet nepamirstam cai tik medziagos, dadesi darbus, dadesi virtuves baldus, virykle, kriaukle, saldytuva (be ju juk negyvensi) dar sveistuvelius, baldeli koki ir kruva smulkmenu kurios finale susikalkuliuoja i apvalia suma ir iseis tas 1000 lt/kv.m

T:)