Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-01-15 23:09:34
IMHO visdelto reikia apsibrezti, ka reiskia "statausi pats". Nes turbut
daugumai newsú skaitytoju realus tik variantas kaip mano. Aš irgi sakau, kad
nama pasistačiau pats, nors nei karto nei guminiu buvau uzsimoves, nei
pirstiniu uzsidejes. Prie tokio statymo "pats", tavo nurodytos sumos tikrai
nerealios. O statant "paciam" kaip tu supranti... Daug ziniu, laiko ir
drasos reikia. Ne man tokie variantai.