Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-16 08:56:19
nu nezinau, nezinau kaip tu i tuos 200 klt tilpsi.
Pats isirengineju nebaigta statyti nama. Pradejau 2008-03 menesi, dabar einu i pabaiga, dali darbu darau pats, dali samdau.
Vedusoi irgi suvestine su visom islaidom. Ir galiu pasakyti, kad isleista tikria daugiau kaip 120 klt (paskutiniu mokejimu neitraukes). Mano skaiciavimu tureciau tilpti i 150 klt.
Truputi info: namo sineos buvo jau istinkuotos, elektros provodke minimali (po kelias rozetes kambaryje), stogas neapsiltintas, grindys gelzbetonio perdanga. Namas su rusiu gyvenamo ploto 90, tiek pat ir rusio.
Uz 130 klt padaryta: irengtas sildymas (grindinis / radijatorinis) (kietas kuras), isvedziotas vandentiekis, kanalizacija, pastatyta viena pertvara papildomai, suklijuotos plyteles dveijuose san. mazguose ir virtuveje, sumontuota santechnika, virtuves baldai, sudetos kamstines grindys (kvadratas gavosi apie 90 lt), grubiai isglaistytos sienos (2 kartus), sumontuota signalizacija, papildomai pravedziota elektros instaliacija, padaryti lauko, vidaus laiptai. Visos medziagos rinktos taupant (bet suprotu) pvz santehnika visa jika ir ravak, hasgrohe pigiausi maisytuvai, baldus dare garazinis, plyteles dvarcioniu po kazkur 50 lt/m ir vonioms is hanza plyteliu turgaus akcijines ar ne po 20 lt/m. Taip, kad buvo tikria nesisvaistoma ir daroma ekonominis varianatas, visiskai nereiskiant kaprizu i kruta stiliu ar bet kokia parabanga (visas stilius musu paciu darbas).
Dar iki uzbaigimo truksta - vidiniu duru, sienu isdazymo ir dar visokiu smulkmenu.
Samdyta darbams buvo studenciokas per vasara stogo apsiltinimui, du jauni vaikinukai sildymo sistemai padaryti, grindu betonuotojai, vienas pagrindinis meistrelis plyteliu klojimui, sienu glaistymui, pertvaros sumurijimui, jos nutinakvimu ir kitiems darbams (jis dirbo virs 4 menesiu, darbo dienomis) ir grindu suklojimas ir lakavimas. Uz darbus manau, kad nepermokejau, gal net kai kur pasiseke surasti nebrangiu.
Savo jegomis atlikti darbai: signalizacijos montavimas, elektros papildomas insatliacijos vedziojimas ir sujungimas, voniu santechnikos sustatymas ir pajungimas, pertvaru griovimas (kur reikejo), lauko laiptu padarymas, bus savo jegomis dazymas, na ir visa kruva kitu smulkiu darbu kurie bendram fone prapuola, bet laiko suryja. Realiai savo sitacijoje neisivazduoju kad buciau galejes issiversti be samdomos jegos, nes pvz plyteliu neklijaves (nors rusio grindis tai klijuosiu pats, ten kokybes tokiso nereikia), o kita beda galiu skirti tik savaitgalius ir kai kuriuos vakarus. Tad realiai jei savo jegom ka dabar pavyko padaryti per metus (na dar 1.5 menesio liko iki metu) ta daryciau kokius tris metus. O pagalbos daugiau kaip ir nera, dar nebutu mazo spirgo tai su zmona galima kartu darbuotis pvz sienu glaistymas ir pan. O dabar tenka veinam.
Vidaus iranga (be virtuves baldu) suvaziuos kartu su mumis is senojo buto.
Taigi vidaus darbams ir irengimui man gyvenamam plotui 90 kv.m isleidau sakykime 150 klt (rusyje nieko nedaryta, bet ten ir nebus nieko daug daroma, tik plyteles ant grindu suklotos ir tinkuotos sienos nudazytos).

T:)