Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: eimaz
Data: 2009-01-15 20:35:45
kaip paziuresi i ta suma aisku. jei sklypa turi nusipirkes is anksciau
pigiau, ar paliko kokia mociute koki sodo sklypeli, tai jau geriau statytis
nama uz ~600k lt, nei listi i buta uz kokius 400-500k lt.
del namo projekto kiekvieno skonis aisku. man 2 aukstas name bei laiptai ir
padaro statini namu, o ne is dalies butu :)