Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: Waldemar Adamkiewicz
Data: 2009-01-15 23:16:47
bet 300k vilioja? per 2-3 metelius imanoma
realiai zvelgiant i tuos 600k reikia apsibrezti ko nori. Jeigu buitine
technika tik *iausia, sienoje imontuoti kavos virimo aparatai,
signalizacijos su n stebejimu kameru. Namie pora zidiniu, pirtis...
geoterminis sildymas, saules baterijos: ir tu 600 neuzteks
bet yra vietu kur galima pataupyti, pvz jeigu zidinys vienas tai ir kaminas
vienas, rusys/pusrusis gal visai nereikalingas ir tt