Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000
Autorius: Marius Mills
Data: 2009-01-16 11:47:17
Karkasinis tai man tinka, aš neišdidus :) Be baldų irgi galima kurį
laiką išsiversti. Juolab, kad iš senų namų visada būna kas nors. Ar
giminės, geri žmonės kartais atiduoda ar pigiai parduoda. Reiktų
fantaziją pasitelkti.
Va dar yra minčių šiaudinį namą pasistatyti :) Bet čia turbūt ir liks
fantazija. Nes labai ne mažai  reikia pačiam žinoti. Žinovų šioje
srityje mažoka. O ir architektams turbūt ne kas būtų projektuoti, kai su
tokiais nesusidūrę.
Bet ačiū už paguodą bei vilties suteikimą :)