Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: siaip
Data: 2009-01-15 20:27:19
"eimaz" <eimaz@nomail.lt> wrote in message
news:gkntpi$m6b$1@trimpas.omnitel.net...
| 200m2 jei 2 aukstu nuo nulio iki raktu reiketu skaiciuot ~600k lt +
sklypas.
| cia skaiciai jei ne pats aisku statytsi.

aisku. siaip man nepatinka 2 aukstu namai, tie klasikiniai sovietiniai, taip
vadinamos "dezutes", nes ir i auksti ir i ploti tiek pat, pats gyvenu
tokiame dabar, cia visas rajonas musu tokiu namu.. As modernu nama
isivaizduoju kaip 1 auksto su palepe ir visi kambariai yra 1 aukste, ir jis
platus.... Na tiesiog cia mano tokia vizija...negaliu tu dezuciu pakest...

bet siaip tai nemaza sumele..