Tema: Re: COMM (pakartotinas): 6 a. namu valdos zemes sklypas uz 45000 lt
Autorius: eimaz
Data: 2009-01-15 20:31:45
noreciau pamatyt ta nama :)) pazistamas nusipirkes nama su daline apdaila,
vien apdailai (laiptai, zidinys, katilai, radiatoriai, baldai, santechnika,
na ir like visokie dazymai, glaistymai, gipsas  ir t.t.) isleido 200k lt.
vat man idomu ar is tokiu "palubinsku", kurie rasineja tokia snesamones yra
nors vienas pasistate is tikruju nama :)