Tema: Re: knygos apie WWII
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-09 15:18:31
Skaiciau. Normalus chodas - ash irgi rasyciau. Pinigai taigi.

Kad remiasi salutiniais irodymais - neblogai. Blogai, kad remiasi tik tais,
kurie pagrindzia jo versija. O kitu kazkaip nepastebi. Ir butent tai jo
firminis stilius, kuris isskiria ji ish kitu istorijos populiarintoju ir
butent del to jis man kaip ziniu shaltinis visiskai neidomus. Taigi yra
kalnai vokieciu,anglu ar amerikonu knygu, kuriose irgi aiskinama, kad
Hitleris uzpuole Rusija, nes neturejo kitos iseities. Bet ju autoriai sugeba
tai nagrineti be kazkokio dirbtinio sensacingumo, atsieit, oi kokia ash cia
dabar paslapti atskleisiu ir kosk as cia afigenas analitikas. Mano
bendrapavardis irgi ale Landsbergio senojo biografija rashe - taigi anojo
vaikai uzsipiso irodineti, kad ten netiesa ir faktai tendencingai pateikti.
Taciau ar tai padaro ta kurini teisingu?

"rr"  wrote in message news:jjcvej$3f3$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.03.09 14:13, Linas Petkevičius wrote:
> Su siuo faktu butent taip. Bent jau kiek man teko skaityti. Ir labai
> abejoju, kad butent tas faktas kam nors kelia abejoniu ir diskusija
> turbut labiau vyksta kodel tai ivyko. O Rezuno argumentai man atrodo
> labai pritempti.

Istorija - ne baudžiamasis kodeksas, kartais, kai archyvai įslaptinti,
tenka remtis šalutiniais įrodymais. O apie „demaskuotojus“ Rezunas yra
knygų parašęs, ką jiems atsakyt jis turi, siūlau paskaityt.