Tema: Re: knygos apie WWII
Autorius: Nikodemas
Data: 2012-03-03 21:30:18
Nikulino knyga labai smagi, esu ne vieną kartą perskaitęs jaunystėje. :)

"svyt"  wrote in message news:jit672$vd1$1@trimpas.omnitel.net...

Juk akivaizdu, kad stalino politika buvo linkusi i okupacija, jo tikslas
irgi buvo uzkariaut pasauly ar kuo didesne jo dali bet kuria kaina, o etikos
ir sazines jis neturejo, sita zinant, suvorovo isvados gali but teisingos.
Beje,juk net nikulinas savo atsiminimu knygoj (''beveik rimtai'') rase, kad
1941 pavasary ju karinis politinformatorius minejo, kad kariaut teks su
vokieciais artimiausiu metu, kai buvo tik pasirasyta taikos ar
benradarbiavimo sutartis.

--
vyt/ /

e34 524td