Tema: Re: knygos apie WWII
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-06 17:37:36
Dar Suvorovas ar tik ne tam paciame skyriuje sako, kad trys ish penkiu
parako gamyklu stovejoi pasienyje. Vel rusiskas durnumas?

"rr"  wrote in message news:jj5asg$u8v$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.03.06 14:35, Linas Petkevičius wrote:
> Man shita Suvoroviska logika "negali paneigti, reiskia taip yra, plius
> turiu viena argumenta uz ta versija" istorijos moksle nepriimtina.

Gerai. Įtvirtinti rajonai. Suvorovas sako, kad jie pastatyti ten kur
reikia, kai ruošiamasi pult. Rusai sako, kad ten šiaip, iš rusiško
durnumo pristatėm. Čia rusų ar Suvorovo logika šlubuoja? Pagrindinė karo
ligoninė - fronto linijoj gynybos atveju, puikioj vietoj puolimo atveju.
Vėl rusiškas durnumas?