Tema: Re: knygos apie WWII
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-03 15:40:34
O tai koks skirtumas, kokia buvo Stalino politika? Kiekvienas turi teise
irodineti savo tiesas. Rezunas pasirinko savo versija. Taciau jis ja
irodineja nesaziningai. O tai ne i nauda nei norintiems zinoti kaipo viskas
buvo is tikro, nei tiems, kurie noretu, kad tokia versija ish tikro butu
oficiali ir laikoma tiesa. Imkim teorini pavyzdi. Yra istorinis ivykis X. Ir
viena puse laikosi versijos, kad teisus tada buvo A, kita - versijos, kad
teisus buvo B. Ateina toks Rezunas ir paraso knyga, kad teisus buvo A. Ir
aisku pastarieji dziugauja - va, kaip jis viska grazia irode ir kaip
isdeste - nu kaip vaikams. Taciau cia ateina trecioji salis C, kuri paima
Rezuno knygas ir sako - nu tai, kad jis gindamas A versija (kuri gali buti
ir teisinga) - naudoja visiskai neteisinguis ir nemokslinius prijomus,
daug ka nutyli, o daug ka islauzia ispirsto. Ir tada klausimas - kas laimi
nuo tokios knygos? Neisigauyna, kad A versija kaipir sukompromituojama?
Garantuoju, kad jei Rezunas parasytu kokia knyga apuie sausio 13-a visaip
sudirbdamas rusus ir gindamas musu pozocija, po jos detalaus isnagrinejimo
mums liktu tik nervingai rukyti kamputyje.

"svyt"  wrote in message news:jit672$vd1$1@trimpas.omnitel.net...

Juk akivaizdu, kad stalino politika buvo linkusi i okupacija, jo tikslas
irgi buvo uzkariaut pasauly ar kuo didesne jo dali bet kuria kaina, o etikos
ir sazines jis neturejo, sita zinant, suvorovo isvados gali but teisingos.
Beje,juk net nikulinas savo atsiminimu knygoj (''beveik rimtai'') rase, kad
1941 pavasary ju karinis politinformatorius minejo, kad kariaut teks su
vokieciais artimiausiu metu, kai buvo tik pasirasyta taikos ar
benradarbiavimo sutartis.

--
vyt/ /

e34 524td