Tema: Re: knygos apie WWII
Autorius: rr
Data: 2012-03-05 14:21:57
On 2012.03.05 12:25, Linas Petkevičius wrote:
> Ash neneigiu jo versijos. Man tik nepatinka tai, kad noredamas irodyti
> savo versija jis naudoja nemokslinius, o poulistinius metodus.Tipo
> graziai parekausiu nuo backos ir tai ka sakau jau patampa tiesa? A vot
> nihuja.

Moksliniu jis pasidaro pasiremiant archyviniais DOKUMENTAIS. Kadangi
archyvai rusų nepasiekiami, pasitelkiami vakaruose esantys archyvai ir
viešai prieinami informacija, kuri, deja, ne visada tiksli. Ir kuo čia
dėta bačka? Jis gi kviečia, pasikapstykit po archyvus ir nuginčykit, kad
buvo netaip, duokit smulkų žemėlapį karo pradžios, su divizijų
numeriais, kiekiais ir t.t., ale prisipist komunistam kol kas pavyksta
tik prie smulkmenų.