Tema: Re: knygos apie WWII
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-03-06 10:18:32
Zino daugiau, bet aki autoriumi netiki, jo tekstai verti kiek ir kaimyno ish
padjezdo. Pameni pasaka, apie piemeni, kuris meluodavo, kad vilkai jo avis
pjauna ir kad visi begtu gelbet?

"John Smith"  wrote in message news:jj4fjp$osd$1@trimpas.omnitel.net...

dar del akvariumo:
bet rezunas isties dirbo gru? ir tai gali buti priezastis manyti, kad kazka
apie gru darba jis vistik zino ir gal netgi tiesa raso savo knygose, negu
tarkim petras ir trecio padjezdo kuris daug  skaite ir girdejo apie gru :)

p.s. ar yra literaturos apie gru -  moksliskai pagristos?