piktas zmogus esi - kodel bandai 'isversti' viska i savo kalba? as nesakiau, kad papildomi priedai nera reikalingi. atvirksciai sakiau ir bandziau pagrysti savo logika tuo, kad perkant nauja auto viskas kitaip atrodo nei kad perkant second handa. sutik kad kiekvienas turime savo pageidaujamu opciju sarasa, ir ji pleciant kaina pasidaro tokia, kad pradedi abejoti kur deti 'bruksni', ar labai neaiskiai mintis destau? jei nori tvirtinti, kad pirkti man bmw neverta, nes negaliu tau so leisti - tai aciu uz rupesti labai :) as auto renkuosi pagal tai ka megstu ir ka max galiu sau leisti. tiesiog tavo poziuriu (kiek suprantu) yra geriau naudota auto su daug daugiau priedu, nei kad nauja su maziau priedu. sioje situacijoje vertinimo pozicijos visiskai skirtingos - pirkes esu ir second handus ir naujas auto, patikek skiriasi situacija kai perki nauja auto ar naudota. tavo naudojamas zodynas - turgaus lygio - 'plikas', 'mazhalitrazis', 'nevalina' truputi juokingas. plius sunku matau sutikti, kad viskas yra reliatyvu - taip, lyginant 200 ag su 300 ag atrodo kad 1.5x daugiau ir kad 200 padefoltu yra mazai. bet jei 300 ag lyginsi su 500 (m5) tai apie 300 ag sakysi irgi kad mazai? nes 500 yra daugiau nei 1.5x daugiau uz 300 ... ka ir bandziau parasyti, kad 200 ag kasdieniam vazinejimui (mano salygomis) yra pakankama, nejauciau niekada galios trukumo. butu daugiau - ok, bet ar daugiau galios truksta - man nea, tau svarbu kuo daugiau - valio, tam ir gamina auto su skirtingais varikliais. plius tai kulturinis dalykas - amerikoje 535i yra vadinamas 'biudzetiniu' lyginant su 550i - poreikiai, iprociai, perspektyva skiriasi kaip suprantu, parasyti, kokia normali yra komplektacija tavo nuomone, patingejai? sutinku, kad sunkoka bendrauti, kai vietoje normalaus atsakymo prirasai epitetu. o jei visgi nepatingetum - parasykit, tikrai idomu "Arnas" <arnas@bbd.lt> wrote in message news:i8akbc$eda$1@trimpas.omnitel.net... > > "Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message > news:i8a3cq$hs2$1@trimpas.omnitel.net... >>> aishku labai. nu pravazhiuok su 523 ir su 540 ir suprasi. >> >> keistas tu zmogus - vazinejes su ivairiomis auto esu, didziaja dali laiko >> galingesnio variklio pranasumu netenka isnaudoti (nepazeidinejant >> taisykliu). miesto ritmo ir autostrados salygomis skirtumas tarp 200ag ir >> 300 ag nezymus (atmetant psichologini faktoriu :) > > ok, tau 1.5x nezhymus, puiku, nelabai ka turiu daugiau su tamsta diskutuot > ;) > >>> nu jei nelabai yra pinigu pirkt nauja auto tai gal second hando reikejo >>> paieshkot? >>> Nemanai kad shiek tiek senesnis second handas dzhiugintu labiau nei >>> plikas ir su silpnu motoru pitakas, >>> bet uzhtai naujas :) >> >> tikrai taip manai? negi as tureciau tau irodineti kitaip? matai, gal >> tiesiog skirtingomis kategorijomis mastome - tai kas svarbu tau, man >> visiskai nesvarbu ir atvirksciai. tiesiog kitos gyvenimo realijos. >> man svarbu, kad auto butu nauja, su garantija kad rupesciu maziau butu ir >> nereiketu rupintis tais dalykais kuriais tenka rupintis su 'pagyvenusia' >> auto. pinigu yra tiek kiek reikia, kaip ir visuose dalykuose nusistatau >> riba ir ziuriu ka galiu uz tai gauti. second handas niekada nedziugintu >> taip kaip nauja, nebent tikras oldtimeris, bet ir tas tik savo pilnai >> atstatytas. kas yra silpnas pitakas? ar esi zenkliuko ant bagazines >> vergas? mano auto turi 218 ag, e39 is gamyklos isejes turejo 535i - >> 231ag, 540i turejo 286 ag. Net jei po 160-180K km (ka paprastai nurodo >> ant LT parduodamu auto skelbimai) tie ag isliko tokie patys - sakai jausi >> ''gyvybes ir mirties'' skirtuma tarp naujo 218 ag variklio ir pagyvenuso >> 286 ag? ar draugeliams tiesiog smagu pasakyti butu kad turi 540i? >> Vertinu, tokie paprastai po srotus nevazineja ir del brangaus kuro >> neverkia :) > > tu daug prirashai, kartais net tingis skaityt, buksuoji ant to paties visa > laika. Vis bandai yrodyt kad tai ka tu turi yra topas ir daugiau nereikia. > Kvailai atrodai. Ko tu neuzhsisakei - niekam nereikia ir tai tik > bereikalingas $ shvaistymas. varzhtai vietoj klimos - zebai, 2 klimato > zonos - nesamone, atmosferinis mazhalitrazhinis benzas irgi super, traukos > gi per akis, daugiau niekam nereik, zenonai - hujne, vienzho jei > galingesne auto tai tik su golfais nuo sankryzhos lenktyniaut o jei > daugiau privalumu reishkia priesh kaimyna norejai pasigirt. Gerbiu kitu > zhmoniu nuomone bet shiuo atveju tavo rashliavos man kelia shypsena :) > primeni kazhkoky dizainery su e34 kuris vis visiem bande yteigti kad zhemo > profilio padangos atrodo baisiai o jo R15 ir 205/65 padangytes yra labai > grazhu ir grazhiau nebuna. > >> >>> 2 litru dyzelis yra gerai. ekonomishkas. O 2.0i ar 2.5i atmosferinis >>> benzas nei vazhiuoja nei ekonomishkas, nu tik va jei naujam normalios >>> komplektacijos penktukui pinigu mazhoka bet butinai butinai noris naujo >>> penkto bmw tai imi pigiausia plika varianta :) >> >> vaziavai su naujais 2(2.3) ir 2.5 varikliais ar tik prie second handu >> teko prieiti? specialistas :) pavardink kokia komplektacija pagal tave >> normali - nebutu sunku? as suprantu, epitetais lengviausia apsimetyti >> 'plikas', 'nevaziuoja', 'neekonomiskas' - gal auto pramoneje dirbi ar top >> gear apzvalgas darai? > > vazhiavau beabejo. Tarp kitko 530d F10 visai patiko, nepalyginsi su > mazhalitrazhiniais atmosferiniais benzinais, ish vietos juda tikrai > smaigiai, tik va 120-160 begejantis jauchias kad ag galetu but daugiau. O > ar ekonomishkas ar ne, uzhtenka pazhiuret gamintojo specifikacijas, gi > nebutina valgyt shudo kad suprastum kad jis shudas ar ne? ;) beje ar > butina dirbti auto pramonej kad pasakyt savo nuomone kad "plikas" ar > "neplikas" ? visishkai nusivazhiavai y pievas, geresnes nuomones apie > tamsta buvau ;) > > >