Tema: Re: idomu - angelskai
Autorius: Arnas
Data: 2010-10-03 22:08:28
"Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message 
news:i8a3cq$hs2$1@trimpas.omnitel.net...
>> aishku labai. nu pravazhiuok su 523 ir su 540 ir suprasi.
>
> keistas tu zmogus - vazinejes su ivairiomis auto esu, didziaja dali laiko 
> galingesnio variklio pranasumu netenka isnaudoti (nepazeidinejant 
> taisykliu). miesto ritmo ir autostrados salygomis skirtumas tarp 200ag ir 
> 300 ag nezymus (atmetant psichologini faktoriu :)

ok, tau 1.5x nezhymus, puiku, nelabai ka turiu daugiau su tamsta diskutuot 
;)

>> nu jei nelabai yra pinigu pirkt nauja auto tai gal second hando reikejo 
>> paieshkot?
>> Nemanai kad shiek tiek senesnis second handas dzhiugintu labiau nei 
>> plikas ir su silpnu motoru pitakas,
>> bet uzhtai naujas :)
>
> tikrai taip manai? negi as tureciau tau irodineti kitaip? matai, gal 
> tiesiog skirtingomis kategorijomis mastome - tai kas svarbu tau, man 
> visiskai nesvarbu ir atvirksciai. tiesiog kitos gyvenimo realijos.
> man svarbu, kad auto butu nauja, su garantija kad rupesciu maziau butu ir 
> nereiketu rupintis tais dalykais kuriais tenka rupintis su 'pagyvenusia' 
> auto. pinigu yra tiek kiek reikia, kaip ir visuose dalykuose nusistatau 
> riba ir ziuriu ka galiu uz tai gauti. second handas niekada nedziugintu 
> taip kaip nauja, nebent tikras oldtimeris, bet ir tas tik savo pilnai 
> atstatytas. kas yra silpnas pitakas? ar esi zenkliuko ant bagazines 
> vergas? mano auto turi 218 ag, e39 is gamyklos isejes turejo 535i - 231ag, 
> 540i turejo 286 ag. Net jei po 160-180K km (ka paprastai nurodo ant LT 
> parduodamu auto skelbimai) tie ag isliko tokie patys - sakai jausi 
> ''gyvybes ir mirties'' skirtuma tarp naujo 218 ag variklio ir pagyvenuso 
> 286 ag? ar draugeliams tiesiog smagu pasakyti butu kad turi 540i? Vertinu, 
> tokie paprastai po srotus nevazineja ir del brangaus kuro neverkia :)

tu daug prirashai, kartais net tingis skaityt, buksuoji ant to paties visa 
laika. Vis bandai yrodyt kad tai ka tu turi yra topas ir daugiau nereikia.
Kvailai atrodai. Ko tu neuzhsisakei - niekam nereikia ir tai tik 
bereikalingas $ shvaistymas. varzhtai vietoj klimos - zebai, 2 klimato 
zonos - nesamone, atmosferinis mazhalitrazhinis benzas irgi super, traukos 
gi per akis, daugiau niekam nereik, zenonai - hujne, vienzho jei galingesne 
auto tai tik su golfais nuo sankryzhos lenktyniaut o jei daugiau privalumu 
reishkia priesh kaimyna norejai pasigirt. Gerbiu kitu zhmoniu nuomone bet 
shiuo atveju tavo rashliavos man kelia shypsena :) primeni kazhkoky 
dizainery su e34 kuris vis visiem bande yteigti kad zhemo profilio padangos 
atrodo baisiai o jo R15 ir 205/65 padangytes yra labai grazhu ir grazhiau 
nebuna.

>
>> 2 litru dyzelis yra gerai. ekonomishkas. O 2.0i ar 2.5i atmosferinis 
>> benzas nei vazhiuoja nei ekonomishkas, nu tik va jei naujam normalios 
>> komplektacijos penktukui pinigu mazhoka bet butinai butinai noris naujo 
>> penkto bmw tai imi pigiausia plika varianta :)
>
> vaziavai su naujais 2(2.3) ir 2.5 varikliais ar tik prie second handu teko 
> prieiti? specialistas :)  pavardink kokia komplektacija pagal tave 
> normali - nebutu sunku? as suprantu, epitetais lengviausia apsimetyti 
> 'plikas', 'nevaziuoja', 'neekonomiskas' - gal auto pramoneje dirbi ar top 
> gear apzvalgas darai?

vazhiavau beabejo. Tarp kitko 530d F10 visai patiko, nepalyginsi su 
mazhalitrazhiniais atmosferiniais benzinais, ish vietos juda tikrai 
smaigiai, tik va 120-160 begejantis jauchias kad ag galetu but daugiau. O ar 
ekonomishkas ar ne, uzhtenka pazhiuret gamintojo specifikacijas, gi nebutina 
valgyt shudo kad suprastum kad jis shudas ar ne? ;) beje ar butina dirbti 
auto pramonej kad pasakyt savo nuomone kad "plikas" ar "neplikas" ? 
visishkai nusivazhiavai y pievas, geresnes nuomones apie tamsta buvau ;)