"Mooney" <alaus@krastas.lt> wrote in message news:i8a3cq$hs2$1@trimpas.omnitel.net... >> aishku labai. nu pravazhiuok su 523 ir su 540 ir suprasi. > > keistas tu zmogus - vazinejes su ivairiomis auto esu, didziaja dali laiko > galingesnio variklio pranasumu netenka isnaudoti (nepazeidinejant > taisykliu). miesto ritmo ir autostrados salygomis skirtumas tarp 200ag ir > 300 ag nezymus (atmetant psichologini faktoriu :) ok, tau 1.5x nezhymus, puiku, nelabai ka turiu daugiau su tamsta diskutuot ;) >> nu jei nelabai yra pinigu pirkt nauja auto tai gal second hando reikejo >> paieshkot? >> Nemanai kad shiek tiek senesnis second handas dzhiugintu labiau nei >> plikas ir su silpnu motoru pitakas, >> bet uzhtai naujas :) > > tikrai taip manai? negi as tureciau tau irodineti kitaip? matai, gal > tiesiog skirtingomis kategorijomis mastome - tai kas svarbu tau, man > visiskai nesvarbu ir atvirksciai. tiesiog kitos gyvenimo realijos. > man svarbu, kad auto butu nauja, su garantija kad rupesciu maziau butu ir > nereiketu rupintis tais dalykais kuriais tenka rupintis su 'pagyvenusia' > auto. pinigu yra tiek kiek reikia, kaip ir visuose dalykuose nusistatau > riba ir ziuriu ka galiu uz tai gauti. second handas niekada nedziugintu > taip kaip nauja, nebent tikras oldtimeris, bet ir tas tik savo pilnai > atstatytas. kas yra silpnas pitakas? ar esi zenkliuko ant bagazines > vergas? mano auto turi 218 ag, e39 is gamyklos isejes turejo 535i - 231ag, > 540i turejo 286 ag. Net jei po 160-180K km (ka paprastai nurodo ant LT > parduodamu auto skelbimai) tie ag isliko tokie patys - sakai jausi > ''gyvybes ir mirties'' skirtuma tarp naujo 218 ag variklio ir pagyvenuso > 286 ag? ar draugeliams tiesiog smagu pasakyti butu kad turi 540i? Vertinu, > tokie paprastai po srotus nevazineja ir del brangaus kuro neverkia :) tu daug prirashai, kartais net tingis skaityt, buksuoji ant to paties visa laika. Vis bandai yrodyt kad tai ka tu turi yra topas ir daugiau nereikia. Kvailai atrodai. Ko tu neuzhsisakei - niekam nereikia ir tai tik bereikalingas $ shvaistymas. varzhtai vietoj klimos - zebai, 2 klimato zonos - nesamone, atmosferinis mazhalitrazhinis benzas irgi super, traukos gi per akis, daugiau niekam nereik, zenonai - hujne, vienzho jei galingesne auto tai tik su golfais nuo sankryzhos lenktyniaut o jei daugiau privalumu reishkia priesh kaimyna norejai pasigirt. Gerbiu kitu zhmoniu nuomone bet shiuo atveju tavo rashliavos man kelia shypsena :) primeni kazhkoky dizainery su e34 kuris vis visiem bande yteigti kad zhemo profilio padangos atrodo baisiai o jo R15 ir 205/65 padangytes yra labai grazhu ir grazhiau nebuna. > >> 2 litru dyzelis yra gerai. ekonomishkas. O 2.0i ar 2.5i atmosferinis >> benzas nei vazhiuoja nei ekonomishkas, nu tik va jei naujam normalios >> komplektacijos penktukui pinigu mazhoka bet butinai butinai noris naujo >> penkto bmw tai imi pigiausia plika varianta :) > > vaziavai su naujais 2(2.3) ir 2.5 varikliais ar tik prie second handu teko > prieiti? specialistas :) pavardink kokia komplektacija pagal tave > normali - nebutu sunku? as suprantu, epitetais lengviausia apsimetyti > 'plikas', 'nevaziuoja', 'neekonomiskas' - gal auto pramoneje dirbi ar top > gear apzvalgas darai? vazhiavau beabejo. Tarp kitko 530d F10 visai patiko, nepalyginsi su mazhalitrazhiniais atmosferiniais benzinais, ish vietos juda tikrai smaigiai, tik va 120-160 begejantis jauchias kad ag galetu but daugiau. O ar ekonomishkas ar ne, uzhtenka pazhiuret gamintojo specifikacijas, gi nebutina valgyt shudo kad suprastum kad jis shudas ar ne? ;) beje ar butina dirbti auto pramonej kad pasakyt savo nuomone kad "plikas" ar "neplikas" ? visishkai nusivazhiavai y pievas, geresnes nuomones apie tamsta buvau ;)