Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: gopenzo
Data: 2019-03-19 08:47:34
apie investavimą: turiu laisvus 500eur per mėnesį, kur man juos padėt,
kad mano pensija būtų ori? ir dar ką daryti su ta pensijų reforma?
kuriuo keliu eiti?

tevai dabar gyvena nuosavam bute, plius turi vieną butą nuomai. pensijos
- standartinės lietuviškos, tarpe tarp 200-400eur. dar kažkiek dasiduria
iš ūkininkavimo. ką reiktų daryt, jei būstas nebūtų nuosavas net
neįsivaizduoju.