Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: Audrius K
Data: 2019-03-17 12:52:27
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> wrote:
> 2038 irgi taip atrodys?
Jei nebus kokiu kataklizmų. Bet kurio atveju nuoma, mano supratimu, tik
tada, kai savo nėra galimybių įpirkti...

Kiekviena rinka turi savo specifika - pas mus
> nuosavas bustas kolkas yra svarbus stabilumo garantas.

O kur kitaip? Turėk gera butą Londono centre, žiūrėk, koks bus stabilumo
garantas. Išnuomojęs galėsi net kokiam kaime nuomotis būstą ir
neberdirbti...
Audrius K.