Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-11 01:22:31
On 2019-03-10 20:08, Invertuota panda wrote:
> Tas mentalitetas plikoj vietoj neaCiranda. Tada ir tavo belgiskos
> salygos nieko nekeicia, nes niekas jomis banaliai netiki

Tokiam mentalitetui atsirast nereikia, jis jau yra seniai suformuotas.
Čia post sovietiniai dalykai, kurie vis neišgaruoja, nors ir pagrindo
tam jau senokai nėra.

Gaunasi, ale:

- Oi, kokie ten Vakaruose gražūs mėlyni balionėliai! Ir aš tokių norėčiau!

- Va, tau toks pats ir toks pats gražus mėlynas balionėlis, pirksi?

- Nepirksiu, nes jaučiu, jog mane kažkaip apgauti nori!

:)