Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: Audrius K
Data: 2019-03-18 00:07:58
Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote:

> Žinau istorijų, kai pirko butą 1995, pardavė 2007, o 2010 už tuo pinigus
> du butus nupirko. Ir ką ši istorija įrodo, apart to, jog pučiantis ir
> sprogstant NT burbului buvo pasirinkti patys optimaliausi įėjimo ir
> išėjimo taškai ir spekuliacija pavyko? Ar čia visiems ir visada turi
> taip sektis?

Butų nuomaves, nebutu pasiseke...

> Taip pat žinau istorijų, kai pirko NT 2007-2008 ir iki šiol jis kainuoja
> mažiau, nei kainavo tada, net neįvertinus infliacijos.

Tai biski proto perkant reikia tureti... tas 2007 burbulas buvo daugiau
negu akivaizdus...

> Dabar aiškini, jog "tavo NT dabar kainuoja 3x, nei mokėjai prieš 18
> metų". Ok, sutinku, nėra pagrindo to ignoruoti. Tik aš tavęs paklausiu -
> kas tas 3x yra? 3x didesnė kaina nominalia pinigine išraiška? Tada taip.
> O kaip su NT verte pokytis? Jau 3x nesigauna?

Taip ir nesupratai esmės. Bandai nukrypti nuo temos. Esmė - jei būčiau
nuomavesis, neturėčiau NIEKO ir išleidęs būčiau daugiau savo pinigu per ta
laiką. Dar klausimu yra? Dar yrodinesi, kad nuomotis - geriau, nes
“vakaruose taip daro”? O gal taip daro todėl, kad tiesiog įpirkti negali?
Ir tada nelieka kito varianto, kaip nuomotis?

> O jei dar įvertinti, jog tuo metu vyko intensyvus Lietuvos ekonomikos
> kilimas po sovietmečio gilios duobės, įstojimas į ES, į NATO, į Euro
> zoną ir t.t. ir pan..? Ar šiandien yra kažkokios prielaidos, jog mes
> ruošiamės naujam ekonomikos kokybiniam šuoliui? Vargu bau.

Net Sodra prognozuoja per ateinančius 20 metu algų kilimą apie 3 kartus
(sodros pensijų skaičiuoklė)... manai, nekilnijamas turtas kainuos tiek
pat?? Nejuokink... žiūrėk, ir bus 3x brangimas.

> Šiandien perkant NT tikėtis, jog po 18 metų jis kainuos 3x daugiau net
> nominalia verte yra ganėtinai optimistiška, nors, aišku, nedraudžiama ;)

Netikėti, kad brangs - dar didesnis optimizmas. Ypač žinant, kad euriukus
intensyviai spausdina. O ir istorija rodo, kad pinigai nuvertėja, ir
pakankamai greitai. Ir tai vyksta “stabiliame” vakaru pasaulyje...

Audrius K.