Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: Audrius K
Data: 2019-03-17 12:52:27
benamis <ask@mail.lt> wrote:
> tai yra istoriju, kai zmones laimi loterijoje, bet ar tai bendra
> taisykle visiems. Pasiseke tamstai reikiamu momentu atsidurti reikiamoje
> vietoje ir tiek. Kitiems taip nepasiseka - pvz 2008.

Na, aš dar žinau eile istorijų, kai pardavė nekilnojamą turtą (galima
nuomotis, nafig reikia 2 buto ir pan), ir po mėnesio už gautus pinigus jau
nieko nupirkti nebebuvo galima... taip pat žinau istorija, kad (kai buvo
gražinimas) žeme paliko valstybei ir paėmė kompensacija- nafig ta žeme, ką
su ją veiksim. Kompensaciją išmokėjo per kelis metus visiškai nuvertėjusią.
Dabar kas metus vien už nuoma gautų gerokai daugiau (lyginant realią gautų
pinigų vertę gavimo momentu)...

Ir nereikia man pasakoti ,kad tai galiojo tik n-taisiais metais. Pvz vieną
iš garažų (prie pat namų, daugiabučio kieme) ilgą laiką nuomavaus (su ta
idėja, kad nafig pirkti , nuoma nebrangi, geriau pinigai kiseneje.
Nuomavausi kokį 10 metu. Tik įvedus eurą prasidėjo nenumatytas brangimas:
žinai, suapvalinam, tegul buna 30eu vietoj šimto lt, poto tegu buna 35, dar
poto - viskas brangsta, keliam iki 50...na, kaip tau kol kas tebūnie 45€...
 (čia prabėgus metams po eu įvedimo). Paieškojau, pasiskaiciavau ir pirkau
gretimą garažą (atsipirkimas pirkimo metu buvo  10metu, ne tokia jau ir
bloga investicija. Kai pradėjau nuomotis - atsipirkimas buvo apie 20
metu... dabar ir nuomotis, ir pirkti eile norinčių. Investicija likvidi.)

Audrius K.