Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: Bronco
Data: 2019-03-17 22:06:12
On 2019-03-17 12:52, Audrius K wrote:
> Na, aš dar žinau eile istorijų, kai pardavė nekilnojamą turtą (galima
> nuomotis, nafig reikia 2 buto ir pan), ir po mėnesio už gautus pinigus jau
> nieko nupirkti nebebuvo galima...

Žinau istorijų, kai pirko butą 1995, pardavė 2007, o 2010 už tuo pinigus
du butus nupirko. Ir ką ši istorija įrodo, apart to, jog pučiantis ir
sprogstant NT burbului buvo pasirinkti patys optimaliausi įėjimo ir
išėjimo taškai ir spekuliacija pavyko? Ar čia visiems ir visada turi
taip sektis?

Taip pat žinau istorijų, kai pirko NT 2007-2008 ir iki šiol jis kainuoja
mažiau, nei kainavo tada, net neįvertinus infliacijos.

Dabar aiškini, jog "tavo NT dabar kainuoja 3x, nei mokėjai prieš 18
metų". Ok, sutinku, nėra pagrindo to ignoruoti. Tik aš tavęs paklausiu -
kas tas 3x yra? 3x didesnė kaina nominalia pinigine išraiška? Tada taip.
O kaip su NT verte pokytis? Jau 3x nesigauna?

O jei dar įvertinti, jog tuo metu vyko intensyvus Lietuvos ekonomikos
kilimas po sovietmečio gilios duobės, įstojimas į ES, į NATO, į Euro
zoną ir t.t. ir pan..? Ar šiandien yra kažkokios prielaidos, jog mes
ruošiamės naujam ekonomikos kokybiniam šuoliui? Vargu bau.

Šiandien perkant NT tikėtis, jog po 18 metų jis kainuos 3x daugiau net
nominalia verte yra ganėtinai optimistiška, nors, aišku, nedraudžiama ;)