Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: Zhiniukas
Data: 2019-03-18 13:37:34
"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:q6nuq0$q74$1@trimpas.omnitel.net...

> Aš aišku savo būsto paskolos neskaičiau, bet nemanau kad bankas vidury
> paskolos gali imti ir savo nuožiūra padidinti savo maržą tarkim 5 ar 10
> kartų.

Bankas ir nekeičia. Sutartyje įrašyta, kad paskolos procentai sudaryti iš
banko maržos ir kokios nors tarpbankinio palūnakų normos. Tai kai pakyla
tarpbankinė norma, tai ir mokamos palūkanos pakyla.
Per krizę mano paskolai euriboras buvo gerai šoktelėjęs kažkur iki 10%.
Dabar yra neigiamas, kas mažina bendras palūkanas :)