Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: ventiliatorius
Data: 2019-03-07 20:41:08
zinok vienintele veiksminga kova - tai skust tokius apgailetinus darbuotojus
ju valdziai. Negavus atsakymo - dar aukstesnei valdziai. kitaip ir toliau
ten laikys kazka uz minimuma ir nesigilins kas ten vyksta.

O jei sau ramiai ir be rupesciu - tai atiduot tuos kartonus kokiai
vargstanciai mociutei, sukurens pati ir dar aciu pasakys.