Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: Sail
Data: 2019-03-06 16:50:49
Pralinksminai iki negaliu. Ir kokiu budu pagavo?

Ir as esu padares panasu pazeidima, tik pakuote pilna otrabotkes buvo, bet
va nepagavo.

Dabar kolegai atiduodu, jis benzopjuklui ir prakuroms sunaudoja.

Nes bybi deje musu valdininkai ant pavojingu atlieku surinkimo, tai ir yra
kaip yra. Tik baust ir sugeba.

Lentvary ties atlieku surinkimo aikstele padangu kalnas ismestas, nes ten
tiesiog jas atsisako priimti, tipo neregistruotas lentvary ar trakuose.

Ir px visiems.