Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-03-10 20:17:44
On 3/10/19 13:45, Kurmis wrote:
> Man irgi teko isbandyti po desimtmeti tavo minetu isgyvenimu. Nu
> paskolos pinigu nuvertejimas su liekanciu bustu tikrai maloniaus, nei
> kad nuompiniginiai, kurie neatsilieka su inflacija. Su nuoma finale
> iseini kaip stovi arba dar lagaminus su niekam netinkamais daigtais dar
> vilktis turi.

Dependz. Lietuvoj gal ir paprasta, apie NT staiga tapimu nereikalingu ar
nevertingu niekas labai negalvoja.
"Vakaruose" gali ramiai nutikt, kad darba savo mieste praradai, o kita
radai tik uz 100km kitam mieste. Jei nuomoji, tai px, persikraustai ir psio.
O jei tai tavo NT tai biski shudas, nes jei parduot/pirkt prarandi taip
link 20% vertes. Ir dar paprastai pardavinet tenka kai ekonomika biski
subinej, t.y. prarandi gerokai daugiau.

Ai, dar idomu kaip bus su visais tai kas nusipirko kokiam perkunkiemy.
Jauciu jiem nuomot butu gerokai pigiau.

Na ir siaip, dabar tokia faze, kad is akciju ar indelio banke labai
neuzdirbsi, o palukanos uz NT minimalios. Bet ji nesites amzinai, o tada
nuomos aritmetika vel pradeda kitaip atrodyt.