Tema: Re: Pareina Vokiskas ordnungas
Autorius: Struktur
Data: 2019-03-08 16:23:08
Ko daugeja? Misko? Ant popieriaus tai taip, daugeja. Vat norejau
nusipirkt kazkiek zemeles laisvos aplink teviskes sodyba, nu dirvonai
aplink nuo neatmenu laiku. Kazkadais pats bulbes juose sodinau, zirnius
sejau bei kviecius/rugius. A paaiskejo, kad man idomus dirvonai pazymeti
kaip miskas. Taip, brac, MISKAS, kurio ten nera ir kiek mano zila galva
pamena nebuvo niekad. Ir zeme ten nu niekam apart manes nebus aktuali...
Vat tau ir daugeja misku :)