Tema: Re: Kuro tipo keitimas
Autorius: android
Data: 2018-10-22 16:09:34
"ventiliatorius" <zoom@zoom.co.uk> wrote in message news:pqcvrf$ts6$1@trimpas.omnitel.net...
> tie seni automatai buki ir leti, tai 2,8 tikrai zvaliai nestrikineja, jeigu cia apie tai.

znk, pilnai man uzteko ir dar vis tebeuztenka ir to, ir ano :D
13 metu statistika kalba pati uz save. Sakau, prilipo prie siknos, daiktas tinkamas pgl kompleksija
ir poreikius.
Successoriaus dairausi i pickup tipo, su atvira bagazine ir automato. Greiciausiai nepraktiska bus,
bet lb dziugina zvilgsni ir sirdi kolkas. Dar audziu minti idomiam elektriniam projektui ant tokio
kebulo, tik nzn nuo kurio galo pradet.

Dbr paxodu pas mane 4HP18FLE:
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_4HP18_transmission

pries 5metus paluzo ji, atsirado 1s gapas tarp begiu. Tai taip ir vazineju, koja ant gazo priprato
judeti pati.
Lb dziaugiuosi kad nepakeiciau i mechana, nors bv gaves toki patarima.
Netvarkiau, nes kasmet maniau jog masina jau tuoj mirs. O db jau nebezinau kaip ten bus :D