Tema: Re: Kuro tipo keitimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-10-14 22:01:05
The V6 does not have the inherent freedom from vibration that the 
inline-six and flat-six have, but it can be modeled as two separate 
straight-3 engines sharing a crankshaft

On 10/14/2018 9:01 PM, fenix wrote:
> 2018.10.14 20:02, Dainiushas rašė:
>> aikit gal wikipedia paskaitykit, kalbinYkai
> 
> tai ir pats paskaityk. ai te - imesiu sukramtyta
> 
> Assuming correct counterweighting, a 90 degree V-twin will achieve
> perfect primary balance.[11] However, the 90 degree layout will produce
> an uneven firing interval, with the second cylinder firing 270 degrees
> of crankshaft rotation after the first cylinder, followed by 450 degrees
> of rotation before the first cylinder again fires.
> 
> as tikrai ne specas, bet imho, cia kalbama apie balansa be papildomu
> veleneliu. bet birkos nenduodu nukirst, man paciam i6 atmosferikas yra
> das engine
> 
>> 2018.10.14 18:22, fenix rašė:
>>> 2018.10.14 10:04, Dainiushas rašė:
>>>> V6 geriau išbalansuotas už H4? Tikrai?
>>>
>>> IŠbalansuotas ar  SUbalansuotas?
>>>
>>> teoriskai jei tai 3x v-twin 90 laipsniu, tai turetu buti geriau
>>> SUbalansuotas
>>>
>>>>
>>>> 2018.10.11 12:18, Paulius Zaleckas rašė:
>>>>> Nu biski kitokia konstrukcija V6 alkuninio... daugiau ten biski
>>>>> persidengia metalai, truputi maziau tokiu plonu vietu. Plius
>>>>> isbalansuotas geriau nei 4 cilindru. Faziu kampai tarp cilindru ne 90
>>>>> laipsniu, o maziau skiriasi.
>>>>> Siaip google vaizdus paziurejus, tai V6 alkuniniai vistiek zymiai
>>>>> daugiau mesos turi nei sitas SUbaru stebuklas. Gal pas juos cilindru
>>>>> centrai biski viens nuo kito labiau nutole...
>>>>>
>>>>> O W8/W12 dyzeliai, tai cia jau biski retenybe, tai jei ir suluzta tai
>>>>> mazai verkianciu :D
>>>>>
>>>>>
>>>
>>
>