Tema: Re: Kuro tipo keitimas
Autorius: svyt
Data: 2018-10-22 14:09:50
Gruzovikai jei V jei V8, buvo mersu nenusisekes variantas V6,
 vienas nepatikimiausi varikliu rinkoje, dabar V6 varikliu nieks
 man atrodo nebegamuna, naujas mersas jau I6.


-- 

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

fenix <kazkoks@kazkaip.com> Wrote in message:
> 2018.10.14 22:40, Dainiushas ra??:
>> viskuo nu, ra?o gi, kad tai labiau 2x i3. Tai ?ia viena. kita, 90
>> lapsni? V6 nelabai nelabai kam reikalingas nes platus, daug smagesnis
>> dizaineriams yra 60 lapsni?.
> 
> yra juk ir autobusai, gruzovykai
> 
>> Va H6 jau yra i?balansuotas, bet tai kad j? reikia lupt i? ma?inos
>> norint pakeist ?vakes
> 
> SUbalansuotas, kurio balansas geras, ISbalansuotas - negeras balansas
> https://lt.wiktionary.org/wiki/subalansuoti
> 
> Varantieji ratai - kuriuos suka variklis, varomieji - kuriuos varo
> http://www.vlkk.lt/konsultacijos/2524-varantieji-ratai
> 
> ne gramar nacis, bet kai pora raidziu keicia reiksme i priesinga
> siulyciau naudoti tiksliai,
> 
>> On 10/14/2018 10:37 PM, fenix wrote:
>>> 2018.10.14 22:01, Dainiushas ra??:
>>>> The V6 does not have the inherent freedom from vibration that the
>>>> inline-six and flat-six have, but it can be modeled as two separate
>>>> straight-3 engines sharing a crankshaft
>>>
>>>
>>> man labiau idomu kuo skiriasi v6 nuo 3x v-twin, bet to neradau niekur
>>> parasyta
>>>
> 
> 


----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/