Tema: Re: Kuro tipo keitimas
Autorius: Tomas
Data: 2018-10-10 11:03:05
laba diena kuriasi vaziuoja
zino visi tas problemas ir niekas nenori santykiaut. Pas vokieti irgi sociai
defektuotu uz juokingas sumas, niekam ju nereikia.

"Tomas"  parašė naujienų news:ppkb5v$bpd$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018-10-09 23:56, tas kuris virshija wrote:
> Zinok, mano skaiciavimu, jei pasiseka sitas kuro tipo keitimas, tai gal
> net ir i pliusa iseiciau parduodamas-benzininiai subaru daug brangesni.

Man rodos tokioj situacijoj (jei be variklio viska kita OK su tuo
subaru), tai reikia nukasti kulką ir statyt auto į autopliusą "su
variklio defektu, kuriasi važiuoja", tegu kiti knisasi.

Spėju atgausi ne taip mažai pinigų.