Tema: Re: Kuro tipo keitimas
Autorius: svyt
Data: 2018-10-13 23:50:15
Nu man irgi biski mistika, 700 euru variklis, dar qvatrnei masinai
 su viskuo... juk net priekines spyruokles ir amortikai kitokie,
 nes variklio svoris kitas, visi laidai kiti, spidometras ir t.t.
 net stabdziu stiprintuvo konstrukcija kita

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/