Tema: Re: Kuro tipo keitimas
Autorius: Tomas
Data: 2018-10-10 11:08:38
kosminis tavo brainstormas, jei atvirai.
realiau tada pirkt duzena po '12 gamybos su sveiku motoru, persidet motora
ir parceliuot sveikas dalis is duzenos, taip kazka atgrojant.

"tas kuris virshija"  parašė naujienų

Zinok, mano skaiciavimu, jei pasiseka sitas kuro tipo keitimas, tai gal
net ir i pliusa iseiciau parduodamas-benzininiai subaru daug brangesni.