Tema: Re: Kuro tipo keitimas
Autorius: Tomas
Data: 2018-10-10 11:34:03
nesigilinu, man px. vistiek arciau zemes, nei pakeist i benza

"Ignas"  parašė naujienų news:ppkcdm$co0$1@trimpas.omnitel.net...

statyt pasiure duzenai, uz ja moket brangiau nei tik uz varikli,
tikintis kazkiek atgrot, but ardytoju, niekam nereikalingu likuciu
utilizatorium? Per koki laiko tarpa tokia schema prasisuks? cia uz keliu
€ sutaupyma tokia katorga prisiimt?